Jyväskylän kaupungin ja Aluehallintoviraston ohjeistusten myötä toimimme seurakunnassamme toistaiseksi seuraavasti.

Sataman illat

Sataman Illat siirtyvät nettiin ja ne lähetetään toistaiseksi live lähetyksenä youtube kanavamme kautta entiseen tapaan. Livestriimit tuotetaan eli tehdään Telakalla reaaliaikaisesti lauantai-iltoina klo 16.00 alkaen. Voit siirtyä kanavalle tästä.

Samaan aikaan tarjoamme mahdollisuuden seurata livestriimausta Kristillisen koulun ruokasalissa yhdessä niin, ettei 20 henkilön koronasuositusraja ylity. Jotta pysymme suositusten rajoissa, tarvitsemme siihen ennakkoilmoittautumisen, jonka voit tehdä tästä linkistä tai soittamalla Artolle p.0401702334.  Ilmoittaudu rohkeasti mukaan viimeistään lauantaina klo 12.00. mennessä. Tässä hyvä mahdollisuus päästä kokemaan yhteyttä suositusten puitteissa. Muistutuksena vielä; Ethän tule paikanpäälle, jos sinulla on vähäisiäkin flunssan oireita.

Myöhemmin pelkät opetukset ovat vanhaan malliin kuunneltavissa  opetusarkistosta. Myös messikysymykset löytyvät saman linkin takaa.

Junnutuokio

Uutena juttuna tarjoamme lapsiperheille mahdollisuuden Raamattutuokioon ennen varsinaisen Sataman Illan alkua klo 15.30. Kannattaa tarttua tähän mahdollisuuteen ja kutsua muitakin mukaan upouuteen junnutuokioomme! Tulkaa taajuuksille mukaan livestriimiin tästä linkistä.

Seurakunnan muu toiminta

Seurakunnan muut kokoontumiset jatkuvat annettujen suositusten mukaisesti. Muistutuksena vielä; Ethän tule paikan päälle, jos sinulla on vähäisiäkin flunssan oireita.

Tilanteet sekä ohjeistukset elävät ja muuttuvat. Yksi on kuitenkin varmaa, Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hänessä on vakaa perusta ja turva, niin näihin kuin tuleviinkin päiviin.

Siunaten, Arto

Arto Malmberg

Johtava pastori, Satamaseurakunta
Polttolinja 35 40520 JKL