Messit eli Satamaseurakunnan pienryhmät kokoontuvat kodeissa kahden viikon välein. Messeissä rukoillaan, luetaan Raamattua ja keskustellaan Raamatun pohjalta. Perusajatuksena on syventää ja soveltaa Sataman illoissa kulloinkin käsiteltävää aihetta omaan arkeen.

Messitoiminta alkoi Satamassa tammikuussa 2009. Muodostamme vuosittain syys-lokakuussa uusia messejä ja täydennämme aiemmin toimineita ryhmiä uusilla mukaan tulijoilla. Ryhmät kokoontuvat joka toinen viikko, suurin osa keskiviikkoisin.

Syksyn aikana muodostettuihin Messeihin ei oteta talvella uusia jäseniä – ryhmäytymisen vahvistamiseksi. Uskomme vakiokokoonpanon tukevan ryhmään sitoutumista ja keskinäisen yhteyden syventymistä. Uusia messejä perustetaan tietysti muinakin aikoina, jos ryhmiin halukkaita riittää.

Messien tavoitteena on kaikkien mukana olevien hengellinen kasvu. Haluamme yhdessä oppia tuntemaan paremmin Jumalaa ja Hänen sanaansa – viihtyä ja kasvaa yhdessä. Lähde siis rohkeasti Messiin!

Kysy lisää

Arto Malmberg