Satamaseurakunta osallistuu omalta osaltaan kristilliseen lähetystyöhön tukemalla rukouksin ja taloudellisesti kahta Kreikassa ja Romaniassa asuvaa perhettä. Romanian lähetit työskentelevät paikallisessa koulussa ja jakavat evankeliumia ja käytännön apua paikallisille arjen keskellä.

Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: ”Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti.”

Matteuksen evankeliumi 28:18–20

Minä kuulin Herran äänen sanovan:

– Kenet minä lähetän? Kuka lähtee sananviejäksi?

Niin minkä vastasin:

– Tässä minä olen. Lähetä minut.

Jesajan kirja 6:8

Ateenassa olevat työntekijät työskentelevät Helping Hands -järjestössä. Helping Hands palvelee etupäässä Lähi-Idästä saapuvia pakolaisia. Sen päiväkeskukset tarjoavat tulijoille mahdollisuutta peseytymiseen, pyykinpesuun, ruokailuun, keskusteluun ja kielen oppimiseen. Kaikki tapahtuu kristillisen rakkauden hengessä. Toiminta tavoittaa viikoittain satoja pakolaisia.

Satamaseurakunnan lähetystiimi on jatkuvasti yhteydessä lähetystyöntekijöihimme ja haluaa kannustaa seurakuntalaisia rukoilemaan maailmanlaajuisen evankeliointityön puolesta. Voit tukea työntekijöitämme ympäri maailmaa rukoilemalla, olemalla yhteydessä henkilökohtaisesti ja tukemalla heidän työtään taloudellisesti. Ota yhteyttä lähetystiimiin nettisivujen kautta, sähköpostilla tai puhelimitse.

Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Markuksen evankeliumi 16:15-16