Jyväskylän Satamaseurakunnan perhekerho Telakalla (Polttolinja 35) tiistaisin klo 9-11

Kerho on tarkoitettu pienille lapsille ja heidän vanhemmilleen, mutta toivotamme lämpimästi tervetulleiksi kaikenikäiset ihmiset perhe- ja seurakuntataustasta riippumatta. Toivommekin saavamme mukaan myös ”kerhomummoja tai -pappoja”, jotka voisivat olla tarvittaessa apukäsinä ja lasten leikittäjinä, mutta myös keskustelukumppaneina jakamassa elämäänsä ruuhkavuosiaan elävien pikkulapsiperheiden kanssa.
Tarjolla on kahvia, teetä ja pientä välipalaa. Keittiössä voi myös lämmittää omia ruokia mikrossa.
Kerhoon ei ole ennakkoilmoittautumista tai sitoutumisvelvollisuutta. Tervetuloa siis omien aikataulujen mukaisesti, miten milloinkin pääset paikalle.
Kerhoilemme viikoittain, mutta pääsääntöisesti pidämme taukoa koulujen loma-aikoina. Yllättävistä poikkeuksista ilmoittelemme Sataman perhekerho -WhatsApp-ryhmässä.
Tervetuloa seurustelemaan ja rakentamaan yhteyttä niin vanhojen kuin uusienkin ystävien ja tuttavien kanssa!
Lisätietoja ja WhatsApp-ryhmään ilmoittautumiset Laura Pulkkiselle numeroon 0409627383