Arto Malmberg - 16.04.2022

Yhtäkaikki

Yhdessä tuumin

“Yhtäkaikki” opetus avaa salaisuutta, joka on paljastettu meille Jeesuksen ansion tähden. Tuo salaisuus avautuu meille tällä kerralla. Myös aito yhteys on mahdollista, joka on sovellettavissa niin yksilöiden kuin eri etnisten ryhmien välilläkin.

Sarjasta: "Yhdessä tuumin"

Opetussarja antaa uskovalle ja seurakunnalle eväitä vankan hengellisen perustuksen ja yhteyden rakentamiseen. Opetussarjassa paneudumme yhteen Uuden Testamentin kirjeeseen. Efesolaiskirje on kirjoitettu voimakkaan pakanuuden keskellä vaikuttaneelle seurakunnalle. Efeso oli Aasian provinssin pääkaupunki, suuri liike-elämän ja erilaisten uskontojen keskus. Kirjeen sanoma on edelleen ajankohtainen varsinkin kun yhteiskuntamme on kovaa vauhtia ottamassa askelia pois päin Jumalasta ja hänen elämää suojelevasta sanastaan.

Muita opetuksia: Arto Malmberg...