Arto Malmberg - 06.04.2019

Virhe tuotteessa!

Raamatussa puhutaan parannuksen tekemisestä. Mitä on parannuksen tekeminen ja mistä perussuomalaisen pitäisi edes tehdä parannusta? Jos ei ole ketään tappanut ja on maksanut veronsa ajallaan, niin ja käynyt säännöllisesti kirkossa (ainakin kerran vuodessa) niin eikös se riitä? Parannusta ja vähän muutakin pohdimme tämän kerran opetuksessa, jota tulee meille pitämään seurakuntamme pastori Arto Malmberg.

Sarjasta: "Pelastusjärjestys"

Kristillisen maailmankuvan mukaan ihmiselle tärkein asia elämässä on löytää yhteys Luojaansa, pelastua synnin turmelevalta vaikutukselta. Miten tämä kaikki tapahtuu ja missä järjestyksessä? Siitä on kristikunnassa välillä käyty kiivastakin keskustelua vuosituhansien aikana. Tässä opetussarjassa pysähdymme pelastuksen äärelle ja etsimme millaisia askeleita Raamatussa on löydettävissä kohti pelastusta.

Opetusteksti     Messikysymykset

Muita opetuksia "Pelastusjärjestys"

Arto Malmberg - 20.04.2019

"Priimaa pukkaa"

Välillä kuulee sanottavan: “keskinkertaista yritin, mutta priimaa pukkaa tulemaan”. Voisi luulla, että tuon sanonnan käyttäjällä on itsetunto kohdallaan:). Ihmisinä usein koemme olevamme keskinkertaisia, välillä sen allekin. Luojamme on kuitenkin tehnyt ja tekee priimaa, myös meistä, vaikkei siltä aina tunnukkaan. Sitä prossessia käymme ihmettelemään yhdessä pastorimme Arto Malmbergin kanssa.

Sarjasta: "Pelastusjärjestys"

Opetusteksti/messikysymykset