Arto Malmberg - 03.10.2020

Jumalan täydellinen suunnitelma...maailmalle

Jumalan hyvä suunnitelma on pelastaa maailma. Jumalan valtakunta on tullut lähelle, jo Jeesus saarnasi sitä, valmistaen näin tietä sille. Mitä tarkoittaa että luomakunta on katovaisuuden alla ja että se tulee vapautetuksi turmelluksen orjuudesta. Näihin teeemoihin etsimme yhdessä vastauksia pastori Arto Malmbergin johdolla.

Sarjasta: "Jumalan täydellinen suunnitelma"

Tiesitkö että Jumalalla on täydellinen suunnitelma maailmalle, seurakunnalle ja jokaiselle ihmisille yksilönä. Tässä opetussarjassa keskitymme eri opetuskerroilla kuhunkin osa-alueeseen erikseen.

Opetus ja messikysymykset

Muita opetuksia "Jumalan täydellinen suunnitelma"

Arto Malmberg - 17.10.2020

Jumalan täydellinen suunnitelma...minulle

Jumalalla on suunnitelma koko maailmaa ajatellen. Yksittäiselle ihmiselle on annettu mahdollisuus olla tuossa suunnitelmassa mukana. Jotta voit olla toteuttamassa Jumalan suunnitelmaa, on sinun oltava hänen puolellaan, hänen joukoissaan, hänen opetuslapsensa. Mitä opetuslapsi tekee ja mikä on hänen tehtävänsä. Näihin kysymyksiin meitä johdattelee pastori Arto Malmberg.

Sarjasta: "Jumalan täydellinen suunnitelma"

Opetus ja messikysymykset

Muita opetuksia "Jumalan täydellinen suunnitelma"