Arto Malmberg - 14.09.2019

Tiimipeliä

Kristittyjä ei ole tarkoitettu pelaamaan tätä elämänpeliä yksin. Se on liian vaativa yksin pelattavaksi, tarvitsemme siihen toisia. Välillä lähimmäisen apu tulee kuin taivaan lahjana, välillä taas lähimmäinen voi tuntua kaikkea muuta kuin taivaan lahjalta. Sitä me kuitenkin olemme toisillemme. Siinä on seurakunnan salaisuus, sen siunaus ja haaste. Illan opetuksesta vastaa pastori Arto Malmberg.

Sarjasta: "Päämääränä taivas"

Aloitamme syyskauden opetussarjalla "Päämääränä taivas".  Päämäärämme on korkealle ja tavoittaaksemme tuon päämäärän tarvitsemme siihen toinen toistamme.

Messikysymykset

Muita opetuksia "Päämääränä taivas"

Arto Malmberg - 14.09.2019

Tiimipeliä