Arto Malmberg - 30.04.2023

Elä Hengessä

“Elä Hengessä” opetuskerralla etsimme tietä ja suuntaviittoja elämään, jota Pyhä Henki saa olla ohjaamassa ja opettamassa. Miten Hengen mukainen elämä näkyy ihmissuhteissa niin perheessä, seurakunnassa, kuin yhteiskunnassakin. Näitä pohdintoja kanssamme jakaa pastori Arto Malmberg.

Sarjasta: "BBB-talo"

“BBB-talo”-opetussarjan tavoitteena on johtaa ajatukset Hengen hedelmiin, sekä Pyhässä Hengessä vaeltamiseen. Pyhä Henki johtaa kaikkeen totuuteen ja sen tulee näkyä myös uskovien ihmissuhteissa kaikessa elämässä

Opetus ja messikysymykset

Muita opetuksia