Timo Pöyhönen - 07.09.2019

Peruskuntokausi

Tähän iltaan meille saapuu opettajaksi "Hengen uudistus kirkossamme" -yhdistyksen toiminnanjohtaja Timo Pöyhönen. Hänen opetuksensa otsikko on ”Peruskuntokausi” – Yhteisön rakentaminen. Hän tulee jakamaan kokemuksensa toimivan yhteisön rakentamisesta.

Sarjasta: "Päämääränä taivas"

Aloitamme syyskauden opetussarjalla "Päämääränä taivas".  Päämäärämme on korkealle ja tavoittaaksemme tuon päämäärän tarvitsemme siihen toinen toistamme.

Messikysymykset

Muita opetuksia