Irma Mantsinen - 16.05.2015

Perille asti! 3 - Vieraana Irma Mantsinen

Tässä viimeisessä toukokuisessa illassa on vieraana opettaja Irma Mantsinen Laukaasta. Irma on toiminut opettajana mm. Jyväskylän Kristillisessä koulussa. Hän on innostava nainen, jonka vauhti ei ole suinkaan hiipunut eläköitymisen myötä, päinvastoin. Lähetystyö on vienyt häntä niin Afrikkaan kuin Intiaankin. Tietysti myös lapset ovat erityisesti Irman sydäntä lähellä.

Sarjasta: "Perille asti"

Miksi niin monet kristityt jättävät homman kesken? Miksi moni väsyy uskomaan? Mikä saa kauemmankin aikaa uskossa olleen lähtemään seurakunnasta? Omat vai toisten virheet? Onko syynä jokin vakava uskon kriiisi tai pettymys? Olivatko odotukset liian suuret? Mikä on niiden salaisuus, jotka näyttävät vain vahvistuvan luottamuksessaan Jumalaan, mitä kauemmin he elävät? Miten voisimme päästä uskossa vahvoina perille asti? Toukokuun sataman Illoissa on jokaisessa vierailija, joka on kulkenut Jeesuksen seurassa jo pitemmän aikaa. Kuulemme heidän tarinansa ja mietteitään mm. noihin edellä oleviin kysymyksiin.

Muita opetuksia

Irma Mantsinen - 16.05.2015