Jarmo Sormunen - 05.09.2015

Mihin menet Suomi?

Tähän syksyn toiseen Sataman Iltaan saamme vieraaksemme tunnetun hengellisen vaikuttajan, muusikko Pekka Simojoen. Hänet tunnetaan paitsi lahjakkaana lauluntekijänä, myös rohkeana Jeesuksen todistajana. Pekan sadat hengelliset laulut ovat auttaneet kristittyjä yli seurakuntarajojen lähemmäksi Jeesusta ja kiinni Jumalan todelliseen avaraan armoon. Tässä illassa Pekka laulaa sekä yksin että laulattaa yhdessä Sataman bändin kanssa. Ja lisäksi hän rohkaisee meitä seuraamaan Jeesusta rohkeasti - kompromisseja tekemättä.

Sarjasta: "Avaa silmäni"

Muita opetuksia