Arto Malmberg - 09.09.2017

Palvelulahjat

Mikä on Sinun kutsumuksesi kristillisessä seurakunnassa? Pitäiskö siitä olla tietoinen? Mistä sen voi tietää? Miten luonnolliset lahjasi ja palvelulahjasi liittyvät toisiinsa? Jumala haluaa Sinun löytävän kutsumuksen, jolla voit palvella Häntä ja seurakuntaasi. Tässä illassa se voi löytyä. Lahjoja kanssasi etsimässä pastori Arto Malmberg.

Sarjasta: "Kristityn lahjavarustus"

Mitä Sulle tulee mieleen sanasta ‘armolahjat’? Hengästyttääkö vai pelottaako? Onko kyse jostakin hurmahenkisestä touhuilusta, jossa ei tunnu olevan mitään logiikkaa? Vai onko Jumala oikeasti antanut meille varustuksen ja lahjoja, joilla voimme palvella Häntä ja lähimmäisiämme tehokkaammin kuin nyt? Ja miten minä löytäisin omat lahjani ja kutsumukseni?

Opetusteksti

Muita opetuksia