Se löytyi -missio tavoittaa suomalaiset

Se löytyi -missio on kristittyjen yhteinen, kirkkohistoriallisestikin merkittävä hanke evankeliumin välittämiseksi suomalaisille. Sadat seurakunnat ja järjestöt valmistautuvat yhdessä kolmekymmentä päivää kestävään mediakampanjaan, jonka aikana järjestetään myös satoja tapahtumia ja tempauksia. Missio luo erinomaiset edellytykset henkilökohtaisiin kohtaamisiin sekä kiinnittää huomion yksinäisyydestä kärsivien lähimmäisten auttamiseen.

Olemme myös Satamaseurakuntana mukana missiossa.

Kaksi huomionarvoista asiaa missioon liittyen.

KONTAKTIHENKILÖNÄ TOIMIMINEN

Olennaisen tärkeässä roolissa mission onnistumisen kannalta ovat kontaktihenkilöt, jotka ovat aivan tavallisia kristittyjä.

Jotta voit toimia kontaktihenkilönä on sinun käytävä kontaktihenkilökoulutus. Se on mahdollista käydä etänä tästä. Vaikka et lopulta päätyisikään kontaktihenkilöksi kannattaa koulutus silti kuunella ja katsoa läpi. Koulutuksesta on apua arjen evankeliumin välittämiseen.

Mikäli haluat palvella kontaktihenkilönä ilmoittaudu tehtävään seuraavan linkin kautta. https://missio2022.fi/vapaaehtoistyo/ .

Ilmoittautuminen on tärkeää siksi että mahdolliset kontaktipyynnöt voidaan ohjata juuri sinulle.

Lisätietoa voit kysyä myös Artolta p.0401702334.

MISSION TUKEMINEN

Toinen ajankohtainen asia liittyy Mission talouteeen, missio tarvitsee täysimääräisesti toteutuakseen lisää lahjoittajia. Siitä enemmän seuraavassa videossa. Rukoillaan määrätietoisesti sen puolesta että mission aikana ja sen jälkeen uskovat täyttävät oman paikkansa hyvän uutisen välittäjänä omassa arjessaan.