JEESUS-MARSSI JYVÄSKYLÄSSÄ 1.5.2019

Katso video:   Jeesus-marssi-video

Jyväskylän kristilliset seurakunnat järjestivät vappuna jälleen Jeesus-marssin, johon osallistui noin 500 henkeä. Kirkkopuiston Paraatiaukiolla oli Rukous- ja ylistyshetki ennen marssia ja Kiitosjuhla marssin jälkeen. Tapahtuman ohjelmassa ylistystä johti eri seurakunnista koottu Jeesus-marssibändi ja lapsikuoro Säihke lauloi. Jyväskylän kaupungin tervehdyksen toi kaupungin hallituksen jäsen Tomi Kuosmanen ja seurakuntien pastorit johdattivat yhteiseen rukoukseen Jyväskylän kaupungin ja sen asukkaiden puolesta.

Lapsille oli tarjolla ilmapalloja ja kasvomaalausta sekä erityisen suosittu musta meri eli täytetyistä traktorin sisärenkaista muodostettu kiipeilypaikka. Munkit, sima ja kahvi sekä sopparuoka ym. pitivät runsaslukuisen juhlaväen kylläisinä.