Jyväskylässä Satamaseurakuntana olemme perinteisesti olleet mukana Vappuna kristillisten seurakuntien yhteisellä Jeesus-marssilla. Nyt toista kertaa peräkkäin koronatilanteesta johtuen Jeesusmarssia ei voi järjestää perinteisellä tavalla, mutta tänä vuonna Jeesus-marssi on päätetty toteuttaa kuitenkin etätapahtumana.

Jeesus-marssi live järjestetään 1.5. klo 13.00-14.30 YouTube-kanavan kautta.

Kanavalle pääset mukaan painamalla tästä. Tapahtuman linkki kokonaisuudessaan:  https://youtu.be/0Ra-Z9h5SXI

Jeesus-marssi live on Jeesukseen keskittyvä ylistys-, kiitos- ja rukoustapahtuma, missä eri seurakuntien edustajat palvelevat Raamatun luvussa ja rukouksessa. Kari Hämäläinen Vapaaseurakunnasta ja Marjut Haapasaari Satamaseurakunnasta juontavat tapahtuman ja Missio Church vastaa lähetyksen musiikista.

Baptistiseurakunta ja Satamaseurakunta vastaavat tapahtuman teknisestä toteutuksesta.

Tullaan Vappupäivänä tällä tavoin etänä yhteen Jeesuksen ylistämisen, rukouksen ja Raamatun luvun merkeissä ja näin myös rohkaistumaan yhteisestä uskostamme.