Airsoft-kerho

Ajankohta:  Kerran kuussa klo 11.00-15.00. Seuraavat päivät on sovittu  18.11. ja 16.12.

Paikka / osoite: Peräläntie 120, Jyväskylä. Jos haluaisit osallistua, mutta sinulla ei ole kyytiä, voidaan järjestää yhteiskyytejä (mm. 1+8 -paikkainen paku käytössä)

Ikärajat: K-12 täysi-ikäisen huoltajan luvalla – ei yläikärajaa.

Mukaan tarvitset:

• eväät ja juotavaa – laitamme nuotion pystyyn
  • oma maski (väh. silmät sekä hampaat suojaava)
  • omat kuulat (huom. vain biohajoavat). lainakuulien käyttö 1,5€/300 kuulaa
  • oma ase (max lähtöenergia 1,4 J – jollet tiedä energiaa, toteamme asian paikan päällä)
  • sään mukainen, kuulilta suojaava vaatetus, joka saa likaantua tai rikkoutua

Ohjelmassa airsoftausta, eväiden mutustelua nuotiolla ja “kenttähartaus”. Talvella airsoft-peleissä on pakkasrajana -10 astetta, kovan pakkasen iskiessä kokoonnumme kuitenkin sisätiloihin huoltamaan aseita ja puuhaamaan muuta airsoftiin liittyvää.

Voit tulla mukaan, vaikka sinulla ei olisi omia airsoft-välineitä. Ase ja maski on lainattavissa meiltä (löytyy 8 kpl).

Osallistuminen edellyttää ennakkoilmoittautumista ja alle 18-vuotiailla huoltajan lupaa.

Ilmoittaudu ennen ensimmäistä osallistumistasi seuraavalla lomakkeella viimeistään edellisenä perjantai-iltana klo 21 mennessä https://forms.gle/FooUW6wfYig1KS4A6

Jatkoilmoittautumiset hoidetaan kerhon WhatsApp-ryhmässä tai muuten puhelimitse

Lisätietoja: Sauli  p.‭ 050 575 1826‬

Järj. Jyväskylän Satamaseurakunta www.satamaseurakunta.fi