Kiitoskahvit 6.6. Telakalla!

Kutsun sinut,  joka olet tavalla tai toisella ollut mukana kantamassa vastuuta Satamaseurakunnan toiminnassa, vastuunkantajien kiitoskahveille!

Jyväskylän Satamaseurakunnan toimintakausi 2021-2022 on loppupuolella.

Kiitos arvokkaasta työstäsi ja halustasi palvella Jumalaa ja tehdä työtä ihmisten hyvinvoinnin eteen!

Kutsun sinut kiitoskahveille, joka pidetään maanantaina 6.6. klo 18.00 Telakalla.

Tarjolla on yhdessäoloa, kahvia ja teetä maistuvalla purtavalla.

Ilmoittautuminen kahville tapahtuu 29.5. mennessä alla olevan linkin kautta tai tekstiviestillä Artolle p.040-1702334.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä myös mahdolliset ruoka-aineallergiat.

Tilaisuus on vastuunkantajille, ei perheille, heidän lapsilleen (paitsi jos kutsuttu itse on lapsi) tai aveceille.

Tilaisuudessa ei ole lastenhoitoa.

Ilmoittautumislinkki

SYDÄMELLISESTI TERVETULOA!

-Arto-

Arto Malmberg