Sataman rukousilta

Sataman rukousilta Telakalla (Kerttulantie 4, 21200 Raisio) torstaisin klo 17.30 – n. 19.30 läpi vuoden. Rukoillaan yhteisten ja omien asioiden sekä samanaikaisesti tapahtuvan evankelioinnin puolesta. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään

Matteuksen evankeliumi 18:20

Rukousparit

Noin kolmen kuukauden välein valittavat nais- ja miesparit rukoilevat tahoillaan toistensa puolesta. Näin on mahdollista saada jatkuvaa rukoustukea, olipa elämässä tyyntä tai myrskyä, ja antaa vastaavaa tukea jollekin toiselle. Toistemme puolesta rukoileminen lisää myös yhteyttä seurakunnassa. Saat oman rukousparin ottamalla yhteyttä Minnaan. Myös lapsilla on rukousparitoimintaa.

Rukouspalvelu Sataman illoissa

Seurakunnan rukouspalvelijat rukoilevat Sataman illan jälkeen henkilökohtaisesti jokaisen puolesta, jolla on sairautta tai muita rukousaiheita sekä niiden puolesta, jotka haluavat ottaa vastaan Jeesuken elämäänsä tai uudistua uskossaan. Pyydettäessä sairas voidaan myös voidella öljyllä.

Esirukoilijat

Satamaseurakunnan esirukoilijat rukoilevat omalla ajallaan seurakunnalle jätettyjen rukousaiheiden puolesta. Rukousaiheet lähetetään esirukoilijoille tekstiviesteinä. Tervetuloa mukaan esirukoilijaksi, voit ilmoittautua Minnalle.

Tervetuloa mukaan!

Jos haluat saada oman rukousparin tai liittyä esirukoilijoiden listalle, ota yhteyttä Sataman rukoustiimin johtajaan Minna Rekolaan. Häneltä saat myös lisätietoja kaikesta Satamaseurakunnan rukoustoiminnasta.