Arto Malmberg - 10.10.2020

...meille

Jumalan suunnitelmassa seurakunnalla on tärkeä tehtävä. Olla välittämässä Jumalan valtakunnan todellisuutta tähän maailmaan. Seurakunta, yhteisö, Kristuksen ruumis, olemme me kristityt yhdessä. Seurakunnan pää ja johtaja on Jeesus Kristus. Tutkimme tämän opetuksen yhteydessä minkä tehtävän Jeesus antoi seurakunnalle. Illan opetuksesta vastaa pastori Arto Malmberg.

Sarja: "Jumalan täydellinen suunnitelma"

Tiesitkö että Jumalalla on täydellinen suunnitelma maailmalle, seurakunnalle ja jokaiselle ihmisille yksilönä. Tämän kuukauden opetussarjassa keskitymme eri opetuskerroilla kuhunkin osa-alueeseen erikseen. Jumalan hyvä suunnitelma on pelastaa maailma. Jumalan valtakunta on tullut lähelle ja tulossa. Jeesus saarnasi siitä, valmistaen näin tietä Jumalan valtakunnalle. Entä mitä tarkoittaa se, että luomakunta on katovaisuuden alla ja että se tulee vapautetuksi turmelluksen orjuudesta.

Muita opetuksia