Koska:
Kristillisen koulun piha
Sataman kesäilta @ Kristillisen koulun piha

Sataman Kesäilta

RRR-ilta: Raamattua, Rukousta ja Rillausta, sekä ylistystä ja yhteyttä.

Sataman kesäillat  pidetään elokuun kolmena ensimmäisen keskiviikko iltana klo 18.00 alkaen Kristillisen koulun pihalla (Voionmaankatu 18). Näin voimme varmistua riittävistä turvaväleistä ja näin useammalla meistä on mahdollisuus osallistua iltaan. Koulun tilat ovat tarpeen mukaan käytettävissä, niin että voimme käyttää WC-tiloja, sekä sateen yllättäessä koulun ruokalaa.

Kesäiltaa voi seurata livenä myös Satamaseurakunnan facebook sivulla https://www.facebook.com/satamaseurakunta/

Ylityslaulujen sana löytyy seuraavan linkin takaa   laulut.satamaseurakunta.fi/sanat

Raamatun opetuksissa pääsemme syventymään Roomalaiskirjeen juurevaan, terävään ja ravitsevaan antiin.

Esirukouspalvelu toteutetaan illassa puhelimitse. Voit soittaa Rukouspalvelupuhelimeemme klo 19-21 välillä. Numero puhelimeen on. 041 319 6356.

Koronasuosituksista johtuen emme pidä nyyttäreitä, mutta seurakunta tarjoaa ohjelman jälkeen grillimakkarat ja mehua. Ja voit toki ottaa omia eväitäkin mukaan. Tarkoitus on harjoittaa seurustelua entiseen tapaan. Varaamme tuoleja vain erityisesti niitä tarvitseville. Halutessasi voit ottaa oman istuimen mukaan.

Lapset ovat myös tervetulleita mukaan, tarjolla leikkeihin hyppynaru, mölkkyjä ja jalkapallon pelaamista. Leikeissä mukana juniori-ja nuorisotyöntekijä Marjut Haapasaari. Lapset ovat illassa vanhempien vastuulla.

Olet tervetullut mukaan!