Koska:
14.12.2019 @ 16:00 – 17:30
2019-12-14T16:00:00+02:00
2019-12-14T17:30:00+02:00
Missä:
Kristillinen koulu
Voionmaankatu 18
Sataman Ilta - "“Taivaallinen sijoitus” - "Jakamisen juhlaa - kokemuksia elävästä elämästä" @ Kristillinen koulu

Sijoittaminen on päivän sana, toiset ovat rikastuneet sillä, toiset eivät. Miltä sinusta kuulostaisi sellainen sijoittaminen jolla olisi merkitystä myös ikuisuuden kannalta. Sijoitus jonka arvoon ei maailman taloussuhdanteet vaikuta? Mitä Raamattu opettaa antamisesta? Mitä Jeesus ylipäätään antoi? Miksi meidän on hyvä oppia antamaan ja jakamaan omastamme? Näiden asioiden äärellä viivymme tässä opetussarjassa.

___________________

Tänä iltana kuulemme millaista jakamisen siunaus on ollut niin saajan kuin antajankin näkökulmasta. Jakaminen on hyvin käytännöllistä ja “kouriintuntuvaa” Jumalan palvelemista. Tämä ilta rohkaiskoon vastaanottamaan sen mitä Jumala haluaa meille lahjoittaa ja vastaavasti myös  jakamaan sitä, mitä olemme Jumalalta saanneet. Aiheeseen meidät johdattaa Arto Malmberg.

__________________

Sataman Illoissa on opetusta niin aikuisille kuin lapsille, paljon ylistystä ja mahdollisuus esirukoukseen. Tällä kerralla me myös nautimme kaikille kristityille yhteistä ehtoollista. Lopuksi juodaan kahvit ja viihdytään yhdessä. Translation in English. Sydämellisesti tervetuloa!

__________________

Illan lopussa avautuu Vaihtori, jonne voi tuoda tarpeetonta hyväkuntoista tavaraa, sekä ottaa mukaansa sellaista, mitä itse tarvitsee. Ilman rahaa ja ilman hintaa.
Sydämellisesti tervetuloa!