Tervetuloa Sataman Iltaan!

“Päämääränä taivas”, opetussarjan päämäärä on todellakin taivaassa. Eli tarkastelemme seurakuntaa yhteisönä, joka antaa eväitä tuon päämäärän saavuttamiseen. Myöskin pohdimme miten kukin yksilö voisi osaltaan olla rakentamassa seurakuntaa, sekä miten seurakunta voisi palvella yksilöä ja hänen tarpeitaan.

———————

Uskovan elämä ei ole pikajuoksua eikä pikavoittoja. Paremminkin se on maratooni, jonka suorittamiseen tarvitaan hyvää valmentautumista, kärsivällistä harjoitusta, kestävyyttä ja tavoitteelisuutta. Näitä ominaisuuksia ei välttämättä ole syntymälahjana, mutta niitä voidaan oppia. Jumala hioo ja kasvattaa meitä, jotta voisimme kerran saavuttaa päämäärämme ja viedä sinne muitakin mukanamme. Opettamassa aiheesta meitä on Arto Malmberg.

———————-

Sataman Illoissa on opetusta niin aikuisille kuin lapsille, paljon ylistystä ja mahdollisuus esirukoukseen. Tällä kerralla me myös nautimme kaikille kristityille yhteistä ehtoollista. Lopuksi juodaan kahvit ja viihdytään yhdessä. Translation in English. Sydämellisesti tervetuloa!

2019-09-03T14:47:35+03:00

Jaa tämä artikkeli!