”U-KÄÄNNÖS – KIELLETTY AJOSUUNTA!”

Opetussarjassa ”U-käännös” keskitymme parannukseen – kääntymykseen.  Jos olemme riittävän avarakatseisia ja suvaitsevaisia, niin onko parannukselle enää mitään tarvetta? Mitä parannuksen tekeminen on? Mistä tulisi tehdä parannusta? Parannus sanana voi herkästi ohjata ajatuksiamme harhaan, vaikka se on ihmisen perusoikeus ja velvollisuuskin ja sisältää suuren siunauksen.

Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa huomaat menneesi täysin väärään suuntaan. Ainoa vaihtoehto tilanteen korjaamiseksi on tuolloin yleensä U-käännös, ainakin jos puhutaan liikenteessä ajamisesta. Jokaisen ihmisen elämässä tulee myös tilanteita, jolloin suunnan muutos on paikallaan. Jumalakin kutsuu ihmistä kääntymiseen, milloin ja missä. Esimerkiksi näihin kysymyksiin etsimme vastauksia yhdessä pastori Arto Malmbergin johdolla, tule kuulolle!

Haluamme tarjota jokaiselle mahdollisuuden osallistua Sataman iltaan ja voitkin vaihtoehtoisesti osallistua myös striimin välityksellä, vaikka kotisohvalta! Löydät lähetyksen Youtubesta Jyväskylän Satamaseurakunnan kanavalta.

Vaikka emme kaikki voi tavata kasvotusten, kokoonnumme yhteen seurakuntana – paikan päälle tai etäyhteyksin. On tärkeää, että vaalimme yhteyttä edelleen ja pidämme huolta toisistamme Jeesuksen esimerkin mukaisesti.
Kristillisellä koululla pyrimme pitämään turvaväleistä huolta, tarjoamme halukkaille maskeja ja pidämme käsidesiä käsien ulottuvilla. Mikäli olet yhtään nuhainen, yskäinen tai muuten kipeä, osallistu iltaan kotoa käsin. Voit lähettää rukousaiheesi rukouspuhelimeen tekstiviestillä 041 319 6356.
Lasten vanhemmat huom! Koronatilanteesta johtuen emme voi valitettavasti tarjota seurakunnan puolesta leluja lapsille, joten ottakaa tarvittaessa omat lelut mukaan.

Sataman Illoissa on opetusta niin aikuisille kuin lapsille, paljon ylistystä ja mahdollisuus esirukoukseen. Lopuksi juodaan kahvit (tai mehut, tilanteesta riippuen)  ja viihdytään yhdessä. Translation in English. Sydämellisesti tervetuloa!