Koska:
Kristillinen koulu
Voionmaankatu 18
Jyväskylä

Sataman Illat lähetetään live lähetyksenä youtube kanavamme kautta.

Lähetys Jyväskylän Satamaseurakunnan toimipisteestä Telakalta alkaa klo 16.00.

Lähetystä voit siirtyä seuraamaan seuraavan linkin kautta.

Myöskin Sataman illan opetus on katsottavissa netissä viimeistään seuraavan viikon alussa.

____________________

Kuuluuko lähetyskäsky ja lähetystyö meille tämän päivän kristityille?  Eikös se kuulu vain lähetyksen erityimiehille ja -naisille. Mitä tavallisen rivikristityn pitäisi tehdä vai onko parempi olla tekemättä mitään? Jeesus kehoitti menemään kaikkialle maailmaan ja tekemään opetuslapsia. Helmikuussa ”Menkää ” sarjassa lähestyimme lähetyskäskyä käytännön evankelioinnin kautta ja esimerkkien kautta. Tässä sarjassa pohdimme mitä ylipäätään on evankeliumi, pohdimme millä tavoin  opetuslapsia tehdään? Mikä on kasteen merkitys? Millainen merkitys on määrätietoisella rukouksella? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin sukellamme tässä opetussarjassa.

_____________________

Arno Alajoki Operaatio Mobilisaatiosta opettaa esirukouksen merkityksestä Jumalan mission eteenpäin menemisessä. Strategisella ja tavoitteellisesta rukouksella saadaan paljon aikaan. Jokainen hengellinen voitto tapahtuu rukouksen kautta.